Pozycjonowanie stron - etapy procesu optymalizacji

Pozycjonowanie to nie tylko i wyłącznie dopasowana optymalizacja tekstów na stronie pod Google, to też pozyskiwanie odnośników z zewnętrznych serwisów i stron partnerów, tzw. linkowanie SEO. To ono ma największy wpływ na pozycję Twojej witryny w wyszukiwarce, co z kolei przekłada się na zwiększony ruch na stronie i wyższą sprzedaż.

Ale jak pokazuje praktyka, link building nie jest taki prosty do utworzenia. Powinno się wiedzieć, gdzie i w jakiej ilości takie odnośniki zyskać. Linkowanie zewnętrzne - bardzo dobre praktyki O bardzo dobre odnośniki warto zadbać. Możesz je uzyskiwać własnymi siłami lub zlecić zadanie profesjonalnemu pozycjonerowi. Zwykle usługi seo zawierają pełen pakiet: treści, optymalizację strony a także linkowanie. Jeżeli już zaś sam zamierzasz dbać o widoczność swojej witryny, pamiętaj, że dobre linki seo: są pozyskiwane ze stron o najwyższej jakości (możesz mierzyć jakość współczynnikami takimi jak Trust Flow); muszą znajdować się na witrynie o żbliżonej tematyce; najlepiej zaopatrzyć je w adekwatnej anchory. W linkowaniu zewnętrznym nie liczy się ilość, niemniej jednak jakość pozyskanych odnośników. Więcej warte będą linki seo z dobrej jakości stron, takich bez spamu i na prawdę często odwiedzanych przez użytkowników. Dzięki tym działaniom wyszukiwarka wie, że strona jest interesująca, bo polecają ją inni użytkownicy internetu. Jest wyłącznie jedna wada linków - za znacząca większość z nich będziesz musiał zapłacić. Idealna sytuacja występowałaby, gdybyś stworzył wpis, którym wszyscy zaczęliby się dzielić. W praktyce to właściwie niemożliwe. Możesz za to powierzyć to zadanie profesjonaliście, który perfekcyjnie zna rynek i pomoże Ci dobrać najciekawsze oferty pod względem jakości i ceny. Istnieją także serwisy, na których sam możesz wykupić linki seo, jednakże ta forma wymaga sporej wiedzy i zaangażowania w temat. A nawet kilka złej jakości linków może popsuć widoczność Twojej strony w Google. Polecam: wizytówki NAP.